100% MOSOLYGARANCIA


       Kérjük, figyelmesen olvasd végig az alábbi tájékoztatónkat és fogadd meg tanácsainkat, hogy ékszereid sokáig gyönyörűek és csillogóak maradjanak!

 

 

Garancia és Visszáru


Ha esetleg nem tetszene a megrendelt ékszer, akkor az alábbi garanciák érvényesíthetőek.

 

 

Pénzvisszafizetési garancia


Ha a megrendelt ékszerek nem nyerték el tetszésed, és nem kívánsz élni a csere lehetőségével, akkor 14 napon belül élhetsz pénzvisszafizetési jogoddal, amelynek értelmében ha hiánytalan, eredeti állapotában visszajuttatod hozzánk a csomagot, akkor cégünk a megadott számlaszámra visszautalja a rendelés teljes összegét. Webáruházunk 100%-os 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállal. 

FONTOS: Visszaküldés előtt kérlek minden esetben egyeztess velünk e-mailben (info kukac ekszer-sziget.hu)

      • Kérjük, amíg nem győződtél meg róla, hogy a választott gyűrűméret megfelelő, addig ne távolítsd el a terméken lévő címkét, cédulát
      • A fülbevalók átlátszó tasakban, matricával lezárva kerülnek kiküldésre. Higiéniai okokból, a felbontott csomagolású fülbevalókat nem áll módunkban
      • visszavenni.
      • A vevő kötelessége a termék sérülésmentes visszajuttatása az eladóhoz. A terméket késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási szándék jelzésétől számított 14 naptári napon belül fel kell adni részünkre. 
      • Portósan, utánvéttel küldött és postán maradó csomagot nem áll módunkban átvenni 

  

 

Cseregarancia


Ha a megrendelt ékszerek nem nyerték el tetszésed vagy méret problémák merültek fel, akkor 14 napig élhetsz cseregarancia-jogoddal.  
A megrendelt ékszereket eredeti, sérülésmentes állapotban küldd vissza részünkre, mi pedig törekszünk rá, hogy csere igényedet minél gyorsabban és rugalmasabban ki tudjuk szolgálni! Az újbóli kiszállítási díj ez esetben a vásárlót terheli. * 

Kérjük, hogy csere esetén a visszaküldendő terméket a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 napon belül add fel részünkre.

Kérjük, amíg nem győződtél meg róla, hogy a választott méret megfelelő, addig ne távolítsd el a terméken lévő címkét, cédulát! 

FONTOS: Visszaküldés előtt kérlek minden esetben egyeztess velünk e-mailben (info kukac ekszer-sziget.hu)

* Amennyiben a megvásárolt karikagyűrű pár értéke meghaladja a 20.000 Ft-ot, az első csere alkalmával az újraküldés díját mi álljuk!

 

Az ékszerek rendeltetésszerű használata:


 

• A köves, illetve bevonattal ellátott ékszerekkel ne fürödjünk, strandoljunk
• a gyűrűket kézmosásnál, mosogatásnál mindig vegyük le
• A termál és tengervíztől fokozottan óvjuk ékszereinket
• Sportoláskor, szaunában és szoláriumban ne viseljük az ékszert, parfümöt pedig közvetlenül ne fújjunk rá, illetve krémekkel és egyéb kozmetikai/vegyi anyagokkal lehetőség szerint ne érintkezzen.
• Öltözködés közben ne viseljünk ékszert, mert beakadhat a ruhába
• Otthon már lehetőség szerint ne viseljük az ékszereket, házimunkát ne végezzünk benne
• Fokozottan óvjuk a mechanikai sérülésektől, fizikai jellegű munkavégzés során, alvás alatt ne viseljünk ékszert! A gyűrűt ne hordjuk közvetlenül egymás mellett más gyűrűvel, mert a folyamatosan súrlódástól a termék kopik, karcolódik!
• Az ékszerek tárolása szintén kulcsfontosságú állapotuk megőrzésében: az ékszereket lehetőleg tasakjában vagy ékszerdobozban tároljuk.
• Az arannyal/ezüsttel futtatott és ragasztott köves ékszereket nem javasoljuk mindennapi használatra
• Vedd figyelembe, hogy alkalmi, divatékszert vásárolsz. A goldfilled és nemesacél ékszerek kivételével, nem alkalmasak mindennapi, folyamatos használatra!
• A bőrből készült termékek, karkötők, szíjak, nyakláncok nem vízállóak. Felületükön a vízzel történő érintkezés hatására csúnya foltok jelennek meg, felpuhulnak és könnyen sérülnek, továbbá színét veszti, idővel pedig a szíj bomlásnak indul. Az ebből adódó sérülésekre nem terjed ki a garancia.
• Különösen karkötők, bokaláncok és gyűrűk esetében ügyeljünk rá, hogy a méretünknek megfelelő ékszert hordjuk. Amennyiben az ékszer mérete nem megfelelő, pl. bő, könnyen elveszíthetjük, ha pedig szűk, szoros, akkor elszakadhat.

 

 

Szavatosság


 

Szeretnénk tájékoztatni, hogy webáruházunkban divatékszereket forgalmazunk, melyek a 151/2003 kormányrendelet alapján nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek, így ezen termékekre garancia nem, csak szavatosság vonatkozik. Szavatosság esetén az Eladó felelősséget vállal azért, hogy eladáskor hibátlan terméket adott át a Vevőnek és nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. Szavatossági igényét a Vevő a vásárláskor kapott számlával érvényesítheti.

FONTOS: Hibás árucikk esetén a hatályos jogszabályoknak megfelelően a vásárló - elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a forgalmazónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.

Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a forgalmazó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni, a fogyasztó – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A szavatosság nem érvényesíthető az alábbi esetekben:
 

• Nem rendeltetésszerű használatból eredő, illetve a fogyasztó hibájából, gondatlan kezelés miatt bekövetkezett sérülések: karcolások, törés, szakadás vagy bármilyen fizikai sérülés, vízzel való érintkezés hatására fellépő oxidáció
 

• Erős vegyszerek, vegyi anyagok (pl.: parfüm, hajlakk, szappan egyéb kozmetikumok) hatására az ékszer felületén bekövetkezett elváltozás (elszíneződés, maródás).


• Mindennapi használatból adódó mechanikai sérülések (karcolódás, kopás, kő kiesés, törés stb.) 


• Erős napfény, közvetlen hőhatás miatt fellépő kifakulás
 

• Az ékszeren végrehajtott bármilyen módosítás (házilag vagy ékszerész által)
 

• Ajándék termékek esetén

 

 

 

Mi a teendő, ha hibás árucikket kaptam?


 

Minden csomagolásra kerülő terméket ellenőrzünk, hogy kifogástalan ékszert küldjünk ki megrendelőink számára. Ennek ellenére sajnos előfordulhat, hogy hibás terméket kapsz. Ilyen esetben minél előbb, de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezd Ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy a weboldal üzenetküldő rendszerén keresztül.

Kérjük vedd figyelembe, hogy a termékek színe a valóságban (a monitor beállításaitól függően) minimálisan eltérő lehet.
A képek nem tükrözik pontosan a termékek valódi méreteit, azok a leírásban mindig meg vannak adva. 
A termékek mérése manuálisan történik, ezért +/- 1-3 mm eltérés lehetséges.

FONTOS: A csomagot mindig a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében bontsd fel!

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

FONTOS: Hibás árucikk esetén kérjük, pontosan írd le a hiba jellegét és lehetőség szerint készíts róla képet.

A hibás terméket az Ügyfélszolgálat által megadott módon, az eredeti számlával együtt (javasoljuk a számla lemásolását) vissza kell küldened. Beérkezés után az általad megadott információk alapján a terméket megvizsgáljuk a cseréről pedig 5 munkanap alatt döntünk. Ha cserére valamilyen okból kifolyólag nincs lehetőség, úgy a teljes vételár levásárolható, de kérheted a kifizetett összeg visszatérítését is.

FONTOS: Terméket csak eredeti, újra eladható állapotban, díszcsomagolásban küldött terméknél annak megléte esetén áll módunkban visszavenni, ezért kérjük, őrizd meg ezeket!

 

 

Elállási jog


 

A szerződéstől az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ebben az esetben egyeztess velünk e-mailen vagy a weboldal üzenetküldő rendszerén keresztül, és mi legkésőbb az elállástól, ill. az áru visszavételétől számított 14 naptári napon belül visszafizetjük vásárlásod ellenértékét.

FONTOS: Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, illetve visszaszolgáltatásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.  

Az elállási jog gyakorlásának feltételei:

Az árut csak eredeti, újra eladható állapotában, díszcsomagolásban küldött terméknél annak megléte esetén áll módunkban visszavenni, ezért kérjük, őrizd meg ezeket!
Higiéniai okokból, a felbontott csomagolású fülbevalókat nem áll módunkban visszavenni/cserélni. 

Amennyiben bármilyen módosítást (házilag vagy ékszerész által) hajtottál végre a terméken, az elállásra már nincs lehetőséged.

• A vevő kötelessége a termék sérülésmentes visszajuttatása az eladóhoz. A terméket késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási szándék jelzésétől számított 14 naptári napon belül fel kell adni részünkre. 

• A visszaküldés költsége minden esetben a Vevőt terheli, teljes elállás esetén a törvényben előírt módon, a legkevésbé költséges szállítási díjat visszatérítjük. Az utánvét kezelési költség nem képezi részét az alap szállítási költségnek (ez egy extra szolgáltatás, amely a futárcégnek fizetendő) így az nem kerül visszatérítésre.

• Pénzvisszatérítést kizárólag átutalással tudunk teljesíteni. Amennyiben más módon kéri, annak esetlegesen felmerülő költségeit a vevőnek kell állnia!

• Elállás esetén a terméket a csomagban kapott összes tartozékával és kiegészítőjével (díszdoboz, díszcsomagolás, ajándék termék) vissza kell küldeni.


 

Megrendelés módosítása, törlése


A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Megrendelés elküldését követően már csak az "Ügyfélszolgálat/Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

FONTOS: A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor, a csomag futárszolgálatnak átadását megelőzően!

Amennyiben a kiszállított csomagot a megrendelő nem veszi át és az visszaszállításra kerül raktárunkba, akkor mind a kiszállítás, mind pedig a visszaszállítás költsége a vevőt terheli, és minden esetben kiszámlázásra kerül a megrendelő részére!



Csomagátvétel megtagadása


 

Az internetes online rendelés egyben egy szerződés az ügyfél és az árút értékesítendő cég között. A webáruházat üzemeltető cég vállalja, hogy az ügyfelet tájékoztatja jogairól, a megrendelt árút a lehetőség szerint és adott időn belül leszállítja, csomag feladás előtt értesíti a csomag érkezéséről és esetleges fizetendő utánvétes összegről. Cégünk fenntartja a jogot, hogy az át nem vett csomagból keletkezett kár összegét áthárítja az ügyfélre!

A futárszolgálat cégünk fele leszámlázza az át nem vett csomagok kiszállítását, függetlenül attól, hogy azt átvették vagy sem. Ez pedig vesztességként jelentkezik cégünknél.

Sikertelen csomag kézbesítés esetén: A GLS futárszolgálat oda-vissza szállítás költségét számlázza cégünknek. Amennyiben nincs szüksége a megrendelt árura, akkor az ÁSZF 7-es pontja szerinti elállási jogot gyakorolhatja 14 napon belül - azonban - a csomag visszaszállításának díja, illetve az egyéb plusz költségek, amelyek a szállítás során felmerültek (pl. utánvét kezelési költség) a vevő részére kiszámlázásra kerülnek.




Panaszkezelés, vitarendezés


Probléma esetén az info kukac ekszer-sziget pont hu email címre küldött levélben jelezd nekünk észrevételed. Kérjük, a rendelés azonosítód mindig tüntesd fel.

Vásárlás utáni ügyfélszolgálat

A vásárló a megrendelést követően az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal garancia, jótállás, elállás vagy egyéb a rendeléssel, vagy a megrendelt termékkel kapcsolatban.
Az ügyfélszolgálat e-mail címe: info(kukac)ekszer-sziget.hu

Panasza kivizsgálásának érdekében az alábbi testülethez is fordulhat.

Békéltető Testületek elérhetőségei:

 

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu; bekeltetes@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Budapest u.3.
Telefonszáma: 88/429-008, 
Fax száma: 88/412-150 
Név: dr. Vasvári Csaba elnök 
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu, zmkik@zmkik.hu

Békéltető Testület

Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A fogyasztó békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:
a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;
annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;
ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a szerződés teljesítésének helyét;
a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik alátámasztják saját álláspontját;
a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni közvetlenül a vállalkozással;
a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári peres eljárást;
tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.
végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának
Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

Tájékoztatjuk Önt, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

Online vitarendezési platform


Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: Katt

  

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat e-mailben és postai úton is benyújthatjuk a webáruház üzemeltetője részére. Amennyiben a webáruház üzlethelyiséggel is rendelkezik, úgy panaszukat személyesen is közölhetjük az eladóval. Az eladó az e-mailen vagy postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni, a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint, mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. 
Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.
A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.

Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni: 
Levelezési cím: 1171 Budapest, Nyitány utca 33. (Nem üzlet!)
Email cím: info@ekszer-sziget.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. 
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. 
Telefon: +36 -1-391-1400 
Fax: +36-1-391-1410 
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be.A panasz elbírálását követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok – amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek. A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/


Bírósági eljárás 

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:  
az eljáró bíróságot;
a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.




Nincs termék

To be determined Szállítás
0Ft‎ Összesen

Rendelés